Nórán innen, Nórán túl...

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

POSZT

Pécsi Országos Színházi Találkozó

2017. június 12. - Andris Himmler

Sziasztok.

A hétvégén Pécsett játszottuk a Nórát, az ottani nemzeti színházban. Nagyon izgalmas volt az egész. A város is nagyon tetszik - rengeteg érdekes dolgot láttam a sétálóutcán. 

A Pécsi Nemzeti Színház kívülről nagyon szép, a színfalak mögött szerintem egy kicsit régies. A színpad eléggé recseg, ezért vigyáznunk kellett, hogy lassan közlekedjünk, különben nagyon behallatszik a nézőtérre. Az előadást a kamaraszínpadon játszottuk, mivel a nagyszínpadon nem fért volna el a díszlet. Így is szűkebbek voltak a járások két oldalt. Délután volt egy próba is, ahol az ilyesmi dolgokra hívták fel a figyelmet. A színházban egy olyan lift van, ami 4 mp alatt visz le három emeletet - nagyon durva. :)  A hangtechnikával is be kellett állni, ez is eltartott egy darabig, hiszen az ottani színháznak teljesen más eszközei vannak, mint a Katonának. Ezután lement egyben az egész, majd elmentünk fodrászhoz, ahogy szoktunk, felvettük a jelmezeket és aztán elkezdődött az előadás. Megtudtam az ottani ügyelőtől, hogy Pécsett az emberek pontosabbak, mint Budapesten, a 19:07-es kezdés helyett, simán lehet 19:03-kor kezdeni - mivel már mindenki bent ül addigra a nézőtéren. Nagyon sokan voltak - páran a lépcsőn is ültek. Rendben haladtak a dolgok...

A zárójelenetben vártam, hogy hívjanak - a nyakamban ott lógott a gitár. Hirtelen elengedte a pánt, de elkaptam. Majd pedig felborult a gitárpedál és átkapcsolt egy másik effektre, ami borzalmasan szólt, így kénytelen voltam gitár nélkül elénekelni a dalt. Sajnos ezekkel a hibákkal számolni kell - az ördög sosem alszik... Viszont hatalmas tapsot kaptunk - nagyon tetszett a nézőknek az előadás. :) Összességében szerintem is jól sikerült, nem hiszem, hogy a közönség észrevette ezt a hibát a végén.

Az előadás után elmentünk egy közeli térre,  ott hatalmas betűkkel ki volt írva, hogy POSZT - fotóztunk párat.

Készült egy videó, ahol néhány néző elmondta, hogy mi a véleménye az előadásról:

Én is készítettem képeket, néhányat alább láthattok: (Kattints rá a nyitóképre, hogy meg tudd nézni a többit.)

 Nagyon élveztem ezt a hétvégét. Jó volt az is, hogy együtt utaztunk le busszal és egy tök jó szállodában laktunk. :)

Látogassatok el a blogom Facebook oldalára:

 

Nézzétek meg a Nóra honlapját ITT. Jegyeket EZEN a linken tudtok venni. A POSZT honlapját ITT találjátok.

Hamarosan jelentkezem újra! :)

Andris

A bejegyzés trackback címe:

https://enaszinpadon.blog.hu/api/trackback/id/tr5312587783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Himmler Andris blogja

Himmler Anddris blogja

Click this link to test an event handler.