Nórán innen, Nórán túl...

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Itt a nyár!

2018. június 24. - Andris Himmler

Sziasztok!

Beköszöntött a nyár - lezárult az idei évad. Jövőre szerencsére folytatjuk!  De mégis, mi minden történt az idén? 

Legutóbb a nagyváradi utazásról írtam. Köszönöm a Nagyváradi Szigligeti Színháznak ezt a kedves szöveget:

img_2412.jpg

A darab azóta is nagy sikernek örvend - mindig teltház van, sőt, sokszor az állójegyek is elkelnek. Idén már június elején is voltak nagyon meleg napok - ilyenkor is játszottuk a Nórát, ami azért ebben a jelmezben egy enyhe szauna - az előadás végén folyt rólunk a víz.

img_2351.jpg

Hangbeállás Keresztes Tamással 

Volt olyan, hogy beugróként vettem részt a Nórában, azaz nem a szokásos felállásban, hanem a másik zenészpáros dobosával, Elmóval játszottunk. Az előadás előtt többször elpróbáltuk a dalokat, mivel utoljára egy éve zenéltünk együtt. Szerencsére jól sikerült!

Ismét történt olyan, hogy a nézők nem érzékelték, hogy vége van a darabnak, ezért nem tapsoltak. Néztünk is egymásra, de szerencsére valaki gyorsan megtörte a csendet... 

Tavasszal folytatódott a Peer Gynt a Stúdió K-ban. Nem mindegyik alkalommal voltunk csúcson a kórussal, de azért rendben lementek az előadások. Sok ember nem hiszi el, hogy a pincében tényleg hideg van, ezért néha a színháznak kell adnia pokrócot a fázós nézőknek. Egy biztos: a közönségnek egy igazi kalandban lehet része a négy és fél óra alatt. Mi is izgalmasnak tartjuk a Faust kórussal az ott töltött időt. 

34818855_654644331546936_5882201227927748608_n.jpg

A DUE országos versenyén első lettem a blogommal, aminek nagyon örülök! Álmomban sem gondoltam volna... Így részt vehetek a nyári médiatáborukban, ahol többek között újságírást, videósújságírást, bloggerkedést, és sok más dolgot is tanulhatok. Majd írok egy élménybeszámolót az ott töltött hétről.

due.jpg

DUE eredményhirdetés

Kaptam egy nórás pólót, melyet a stábbal és a színészekkel is aláírattam:
img_2357.jpgAz biztos, hogy a falamon lesz a helye :)

Most ezeket a szuper előadásokat ajánlom:

1. Mondjad, Atikám! - Fantasztikus monodráma, melyet Vecsei H. Miklós írt, rendezett, és ad elő. Nagyon tetszett, hogy sokféle fényt és zenei effektet használnak, és a díszlet is kreatív. Feltétlenül nézzétek meg a Pesti Színház előadását!

2. Petra Von Kant - Rám nagy hatással volt ez a remek darab. Pelsőczy Réka fantasztikusat alakít. Jó ötlet, hogy a Katona Sufniban játsszák - nagyobb helyen nem lenne ilyen hatásos szerintem.

3. Magyar nátha - A magyar történelmet parodizálja rettentő viccesen. Tetszett, hogy csak minimális díszlet volt, de annak minden részét kihasználták. A három zseniális színész-rendező: Dankó István, Kocsis Gergely, és Vinnai András. A darab a DEKK színház előadása, amely a Jurányi Házban látható.

+1: Abigail bulija - Sajnos már nem játsszák,  én is az utolsó előtti előadást láttam. Rengeteget röhögtem, de közben éreztem a darab komolyságát. Ónodi Esztert alig lehetett felismerni a parókától... :) Itt belenézhettek az előadásba.

Úgy gondolom, hogy az idei évem nagyon jól telt! Rengeteget zenéltem színházon kívül és színházon belül is. Interjút készítettem Pelsőczy Rékával és riportfilmet csináltam a nagyváradi vendéjátékról. Ha még nem láttátok, nézzétek meg ezeket, no meg a zenekarom koncertjeit is! :)

Hamarosan újra jelentkezem. Ígérem, nem három hónap múlva! ;)

Blogom Facebook oldala:

NÓRA. PEER GYNT.

Andris

A bejegyzés trackback címe:

https://enaszinpadon.blog.hu/api/trackback/id/tr3414068313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Himmler Andris blogja

Himmler Anddris blogja

Click this link to test an event handler.