Nórán innen, Nórán túl...

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Irány Románia!

2018. február 25. - Andris Himmler

Sziasztok!

Nagy örömömre Ady kedvenc városába, Nagyváradra látogatunk el hamarosan a Nórával.

Március 25-én fogjuk előadni Romániában a Nórát, a HolnapUtán Fesztiválon. Elcsodálkoztam, miután megnéztem, hogy mekkora az ottani színházterem - hatalmas. Mutatok is róla egy képet:

ke_pernyo_foto_2018-02-24_16_19_34.png

Helyek még vannak, ha esetleg valaki épp arra járna... :) 

Októberben írtam utoljára, azóta sok érdekes dolog történt az előadásokon. Az egyik végén elénekeltem a zárójelenetet, és utána fél perc teljes csend következett. Nem tudták a nézők, hogy vége van a darabbnak, mi pedig azt hittük, hogy ennyire nem tetszett nekik, még meg sem tapsolnak. De ez a színház varázsa. További érdekesség, hogy ugyanezen az előadáson, Eszter dala (Somebody To Love) után megtapsoltak minket. Ilyen sem sokszor történik, bár nem reklamálnék érte... :) 

Néhányszor angol felirattal vetítik az előadást. Ez nem könnyű feladat, hiszen a szöveg nem automatikusan megy, hanem kétsoronként kell egy embernek továbbgörgetni. Erről és még számos színházi teendőről EBBEN a videóban láthattok részletes beszámolót.

Nagy örömömre még mindig rengeteg embert érdekel az előadás, folyton teltház van, sőt jellemző, hogy állni is szokott néhány néző. Megfigyeltem egy érdekességet is: általában, ha a közönség sokat nevet az előadáson, kevés tapsot kapunk, ám ha csak kevésszer mosolyodnak el, akkor sokkal nagyobb a siker a darab végén. Eddig még nem jöttem rá az összefüggésre...

Eszter száma közben egyre inkább igyekszünk a színházon belül koncerthangulatot teremteni. A visszajelzések alapján ez sikerül is.

Rólam és a hangszerparkról készült is egy kép nemrég:

img_1206.jpg

A Facebookon írtam, hogy innentől kezdve lesz egy újítás a blogon - minden bejegyzés alatt ajánlani fogok előadásokat, melyeket mindenképp érdemes megnézni.

1. Egy őrült naplója - Egy zseniális monodráma, melyet a fantasztikus Keresztes Tamás ad elő, közben pedig saját maga zenél looperek segítségével. A díszletet is ő tervezte. Végignézhetjük egy ember teljes leépülését, majd megőrülését - a darab után sokáig a látottak hatása alatt álltam.  Életem egyik legjobb előadását néztem meg tavaly, a Jurányi Házban. Kötelező!!! :)

2. Ascher Tamás Háromszéken - A darab főpróbáját láttam, szerintem nagyon szórakoztató és vicces, rengeteg jó poénnal. Rendhagyó előadás - a Katona színpadán ritkán láthatunk ilyet. A felnőttek talán nálam is jobban élvezhették, hiszen ők jobban ismerik a történet szereplőit.

3. Nem vagyunk mi barbárok - Nagyon egyedi humorral, kifugurázva mutatja be a rasszizmust, a vége pedig elgondolkodtató és egyben megrázó. A négy színész fantasztikusat alakít a darabban. 

Nagyvárad után biztos, hogy jelentkezem egy élménybeszámolóval, illetve hamarosan egy meglepetéssel is.

Blogom Facebook oldala:

 

Andris :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enaszinpadon.blog.hu/api/trackback/id/tr5113694652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Himmler Andris blogja

Himmler Anddris blogja

Click this link to test an event handler.