Nórán innen, Nórán túl...

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Miért kezdtem el blogot írni?

Miről/Miért?

2015. március 13. - Andris Himmler

Sziasztok Himmler Andris vagyok, bár ezt aki olvassa, gondolom tudja. 

Szerintem mindenkinek az lenne az első kérdése, hogy miért kezdtem el blogot írni?  Hát,  arra gondoltam, hogy ez a téma sokakat érdekelni fog. Hogy milyen téma? Lehetőséget kaptam, hogy a Katona József Színházban énekeljek, a Faust című előadásban, amit Április 25-26-án fognak bemutatni.  Remélem, sok embert érdekel, hogy, hogyan próbál az előadásra egy fiúkórus. Tessék, itt a válasz . Olvassátok, próbálom, majd gyakran frissíteni!!.:-) 

Andris

A bejegyzés trackback címe:

https://enaszinpadon.blog.hu/api/trackback/id/tr927265899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Himmler Andris blogja

Himmler Anddris blogja

Click this link to test an event handler.