Nórán innen, Nórán túl...

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Újra kóruspróba!

2016. október 16. - Andris Himmler

Ugyan a Faustnak már vége, de - szerencsére - a kórus továbbra is folytatódik. Csütörtökön tartottuk meg az első próbánkat, ami szerintem nagyon jól sikerült. Egy órát csak a fiúkar, egy órát meg a Magamnál Jobban kórussal próbálunk. Képzeljétek, a Trefortban be kell csukni az ablakokat, hogyha énekelünk, vagy zongorázunk, mert azt hallottam, volt olyan eset, hogy a szomszéd házban lakók átjöttek szólni. Nahát! Ezen picit meglepődtem. Nem lehetnek valami gyerekkedvelő banda... Tök jó, hogy most hetente fogunk találkozni, mert a Faust alatt másfél évig rendszeresen láttuk egymást, és féltem, hogy ez meg fog szűnni. De szerencsére nem. :) A próba alatt megfigyeltem, hogy nem is olyan picit mélyült a hangom. A Faust alatt a dalokat simán ki tudtam énekelni... Ha most kéne - már nagyon erőltetve - tudnám csak elénekelni őket... A zenekarommal is az új számokat a mostani hangomhoz igazítjuk, mert ami tavaly jó volt, idén már nem... De még szerencsére nem mutálok... Tehát a próba nagyon jól telt, élveztem. :) Amikor vége lett, lementem a portához és ott vártam meg apát, amíg értem jött. Egy nagyon kedves portás volt ott, akiről többek közt megtudtam, hogy másnap lesz a szülinapja, illetve, hogy mikor hol lakott és, hogy milyen tanuló volt. :) A továbbiakban beszéljenek helyettem a képek! :) Még egy mondat: ezentúl rendszeresen fogok írni, és nem csak erről, hanem valami másról is, de azt még fedje homály :)

Blogom Facebook oldala itt. Magamnál Jobban kórus itt. Jack a kábel zenekar oldala itt.

Hamarosan újra "találkozunk"! Addig is sziasztok,

Andris 

A bejegyzés trackback címe:

https://enaszinpadon.blog.hu/api/trackback/id/tr4011810333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Himmler Andris blogja

Himmler Anddris blogja

Click this link to test an event handler.