Nórán innen, Nórán túl...

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

FAUST 1 összpróba

Avagy a régóta várt próba:-)

2015. március 28. - Andris Himmler

Erre már régóta vártam. És most megtörtént. Csütörtökön egy koncert után, amin én is játszottam, rohantunk a színházba. Ott először parókát próbáltunk, utána pedig, megnézhettük a jelmezünket. Hú, nagyon jók.:-). A Faust 1-ben két jelmezünk lesz, de ezt nem árulhatom el. A lényeg az, hogy nagyon jól nézünk ki benne, majd az előadáson meglátjátok. Tehát, mindenki nagyon izgult, mert itt nincs hibázás. Felöltöztünk, beénekeltünk és már kezdődött is a próba. A két és fél órás előadás úgy ment le, hogy egyszer sem állítottak meg. Én kicsit szorongtam, mert már feszültebb volt a hangulat is, és még a múltkori próbán volt olyan rész, ami nem ment olyan jól. De az első jelenet nagyon jól sikerült. Onnantól, már laza(c) voltam. Arra is oda kellett figyelni, hogy hívásra megyünk le a bútortárba. De mivel, a mikrofon a színpad szélén van, ezért nagyon halkan mondta be az ügyelő, hogy jönni kell.  Alig lehetett hallani. Este negyed 11-re befejeztük a próbát. Mindenki feltette a saját fogasára a jelmezeit, és az aláruhát, majd utána mindenki ment, amerre látott.. Én még elég béna voltam, így az utolsók között voltam, akik feltették a fogasra a jelmezüket. De kéremszépen, én nem tehetek róla. Csak az a hülye sapka, ami mindig leesett. De remélem lassan összebarátkozunk a sapkával, mert különben elég nehéz lesz vele együtt "dolgozni":-) 

 

Andris

A bejegyzés trackback címe:

https://enaszinpadon.blog.hu/api/trackback/id/tr317312368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Himmler Andris blogja

Himmler Anddris blogja

Click this link to test an event handler.