Nórán innen, Nórán túl...

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Az idei szezon utolsó előadása

2015. június 14. - Andris Himmler

Tegnapelőtt bekövetkezett az a pillanat, hogy ebben az évadban, már többet nem megy le a  függöny Faust előadáson.  Három hónapig nem fogunk bejárni a színházba, mert a Faust csak  októberben folytatódik.. Én sajnálom, hogy most nincs már több előadás, mert megszoktam, hogy minden héten legalább kétszer bejövök a színházba, beszélgetek a színészekkel, és fent, a gyerekekkel. Mindig azon vitatkozunk, hogy ki legyen az első, mert ugye mindenki első akar lenni. :-) Megtanultam,hogy milyen egy színdarabban szerepelni, és minden próbára eljárni. Sokszor elpróbálni ugyan azt a jelenetet, amikor már tökre unod. Nagyon szívesen énekelek a Faustban, egyrészt, mert szeretek énekelni, másrészt, hogy megbecsülik a munkánkat. Nem úgy tekintenek ránk, mintha  háttér énekesek lennénk, hanem úgy, hogy az előadás részei vagyunk, és én ennek nagyon örülök.  Olvastam a kritikákat a Faustról, és ott az tetszett, hogy írtak a kritikába jót is, rosszat is. Nem nagyon találkoztam olyannal, ahol azt írták volna, és most képletesen mondom, hogy az egész előadás egy baromság, mindenki rossz benne, és, hogy senki ne jöjjön el megnézni. Ilyet csak egy rosszindulatú ember írna. És ezt azért mondom, mert ha az előadás egyáltalán nem tetszett neki, akkor is értékelnie kell a munkát, amit belefektettünk. És ezt inkább a színészekre értem, mert ők iszonyat sokat fektettek bele. A zenéről nem beszélnek sokat, pedig bele sem gondolnak, hogy az összes zenét, kiéve a Dies irae-t, Dargay Marcell komponálta. Ez nagyon nagy munka, és a zene pedig baromi jó. Arra is kevesen gondolnak, hogy a fiúkórus nem magától állt össze, hanem Incze Zsóka vezetésével. Sok kritikában azt írják, hogy 7-8 évesek vagyunk. Ez szerintem nevetséges, mert a legkisebb gyerek is 9 éves, a legnagyobb pedig 13. Na de, én nem fogom kritizálni a kritikusokat, csak úgy megjegyeztem. Engem nagyon érdekel, hogy meddig fogjuk a Faustot játszani. A véleményem az, hogy nem is rövid, de nem is nagyon hosszú ideig. Amúgy megjegyzem, hogy ebben a darabban, komoly munkájuk van a díszítőknek, és a technika részéről is nagy tudást igényel. Ezenkívül a Faust 2-ben egy hatalmas díszlet van, majd egyszer megkérdezem, hogy meddig tart azt felállítani. mert mi csak a kész díszletet látjuk. Ezúton mindenkinek megköszönöm, aki támogatott engem! A blogot jövőre is fogom folytatni, októbertől lesz Faust, tehát ha addig nem írnék esetleg, onnantól újra fogok. Mindenkinek nagyon kellemes nyarat kívánok!

Andris:)

A bejegyzés trackback címe:

https://enaszinpadon.blog.hu/api/trackback/id/tr67539536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Himmler Andris blogja

Himmler Anddris blogja

Click this link to test an event handler.