Nórán innen, Nórán túl...

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Premier

2016. december 22. - Andris Himmler

Sziasztok!

Tegnap volt a Nóra premiere (december 21.).  Azt gondolom, hogy nagyon jól sikerült az előadás, legalább hatszor tapsoltak vissza. Voltak már kritikusok is, kíváncsi vagyok, mi a véleményük az előadásról. Múltkor írtam, hogy rózsaszín hajam lesz az előadásban. Kiderült, hogy mégsem, viszont fel lesz zselézve....Sokat tanultam a Nóra kapcsán emberileg és zeneileg is. Ha elromlik valami, vagy szétszakad a gitár húrja, nem lehet mutatni a közönségnek, hogy itt valami nem jó sikerült. Nem jó, ha bármilyen arckifejezést vágok, ami arra utal, hogy valami nem úgy sült el, ahogyan mi terveztük. Van egy olyan része az előadásnak, ahol sokáig nem szerepelünk, de a színpadon vagyunk. Itt csendben kell ülni. A Faustnál hajlamos voltam kinézni a nézőtérre, nézegetni, hátha látok ismerőst. Megtanultam, hogy ezt szigorúan tilos, de szerintem nem egy könnyű feladat. Nézek előre, és hirtelen meglátok egy ismerőst. Tejesen figyelmen kívül kell hagyni. Én azt a módszert választottam, hogyha meglátom, nem nézek a szemébe, és az előadás további részében próbálok nem arra nézni. Viszont utána a Kantinban tudunk egy jót beszélgetni, egy fehér forrócsoki társaságában. :)  De térjünk vissza a premierhez! Jó érzés volt, hogy sok embertől kaptam premier ajándékot - ezeket örökre megjegyzem. Mostanra kialakult egy végleges rendszer, hogy hányra megyünk fodrászhoz, mikor van idő a gitárokat behangolni, és mikor tartunk mikroportos beállást. 

Pár napja volt a sajtófotózás, készült is rólunk egy kép, alább láthatjátok. (Akkor még rózsaszín hajam volt, illetve sikerült olyan képet vágnom, hogy az hihetetlen. :))

en-eloadas.jpg

Ha még nem vettél jegyet a Nórára, ITT tudod megtenni. A blogom Facebook oldala ITT érhető el. Csekkold le az előadás honlapját, EZEN a linken. Nem láttad még a képeket, a darabról? ITT nézheted meg. Nem ismered a Gifszínházat? Kattints IDE.

Készült az előadásról egy rövid videó is:

 Andris:)

A bejegyzés trackback címe:

https://enaszinpadon.blog.hu/api/trackback/id/tr1212067741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Himmler Andris blogja

Himmler Anddris blogja

Click this link to test an event handler.