Nórán innen, Nórán túl...

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Hogy kerülök színpadra? Himmler Andris blogja

Klipforgatás

...nekem az első...

2016. február 12. - Andris Himmler

Sziasztok!

Ma jött ki az Ed Is On zenekar új klipje, melyben a Faust fiúkórusa is szerepelt. Most láttam először egy igazi forgatást, és tapasztaltam, hogy sok munka egy jó klipet elkészíteni. A mi részünket 6 óra hosszat forgatták. :) Sokszor vették fel a részeket, és látom, hogy érdemes is volt. A vágás is komoly munka, és akkor még nem beszéltem az operatőr, a rendező, a sminkes, a fodrász, és a klipben szereplők munkájáról. Utólag visszanézve nem csak azért tetszik, mert szerepelünk benne, hanem mert ritkán lehet hallani, ilyen értelmes őszinte, és a politikával szembeszálló szöveget. Most picit mesélnék arról, hogy mégis, hogyan zajlott a forgatás:

Bementünk a színházba reggel 9:30-ra, majd 10:30 körül mentünk le a színpadra. Itt alig ismertem fel valamit, mivel az egész átalakult egy stúdióvá. Az első jelenetünk az volt, hogy egy helyben kellett állni, mozdulatlanul. Tanultam valamit: Ez roppant nehéz. Amíg nem próbáltam én is könnyűnek hittem, de nagyon nem az. Ezt a jelenetet vették a legtöbb ideig, kb. 1 órát. A végén 8 percet kellett állnunk így. Nagyon kedvesek voltak velünk, tartottak szünetet, és viccelődtünk. Másodszor szintén egy hasonló jelenetet forgattunk. Majd következett Bence felakasztása. Nem tudom, hogy hallottatok-e róla, de Bencéék a klipet egész nap forgatták, tehát éjszaka is. Most egy képet láthattok rólunk:

klipp1.jpg

Érdekesnek találtam az ötletet, hogy ránk vetítettek a vetítővel. Az állás közben egy oszlopra kellett néznünk, amit elneveztünk, és gyakorlatilag az egész forgatás alatt azt a nevet hajtogattuk. A szünetekben, hogy erről is beszéljünk, melegszendvicset ettünk, amit Zsóka, és Erika készített. Nyamiii! 

 Még nem árulom el, de a zenekarommal  készülünk valamire... :) Remélem, hogy lesz még alkalmam ilyen dologra!

Producer: Tasnádi Bence

Executive producer:
Colt Film Stúdió (https://www.facebook.com/coltfilm/)
Tóth Gergely
Szekeres Norbert

Executive producer:
Hangerő Technika Kft.
Tóth Sándor

Rendező/Gyártásszervező: Tóth Gergely
Operatőr: Visontai Márton
Vágó: Tóth Gergely, Visontai Márton
Focus puller: Gajdics Dávid
Díszlettervező/Kellék: Kurta István
Grip/Projektortechnikus: Dékány Imre
Maszk/Smink/Haj/Jelmez: Szeberényi Lejla
1st AD.: Szekeres Norbert
2nd AD.: Bartúcz Lilla
Colourist: Visontai Márton
Scripter: Erdélyi Zsuzsanna

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Üdv,

Andris:)

A bejegyzés trackback címe:

https://enaszinpadon.blog.hu/api/trackback/id/tr698385484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Himmler Andris blogja

Himmler Anddris blogja

Click this link to test an event handler.